Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Prolog.





Urodziny. Pewnie każdy z was zna to słowo oraz znaczenie. Właśnie dla was ma ono małe znaczenie, ale dla mnie bardzo duże. Wszyscy na całym świecie je obchodzą. Niestety ja nie, ponieważ jest 24 grudnia. Ludzie w tym dniu siedzą w domu i składają sobie nawzajem życzenia. U mnie tak nie ma. Eleanor moja najlepsza przyjaciółka jest w Londynie i obchodzi święta oraz jego urodziny (co jest dziwne) ze swoim chłopakiem. Mój brat-Liam, także obchodzi to święto ze swoją Danielle, która zastępuje mu mnie. Jeszcze trzy lata temu spędzaliśmy je razem. Moi rodzice (o ile można ich tak nazwać) są obecnie w  delegacji we Włoszech. Na koniec zostawiłam siebie. Dlaczego? Ponieważ ja je spędzam na parapecie przy oknie płacząc z gitarą w ręku i podziwiając jak padający za oknem deszcz zlewa się z moimi łzami..



======================================

Witajcie.
Mamy Prolog.
Mam nadzieję, że się podoba.

Zapraszam do komentowania. :)

8 komentarzy:

  1. Super oby tak dalej.!
    Będę czytać.!
    Wpadaj do mnie...
    madmaemarrry.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny *,* czekam na pierwszy rozdział. <3 Dzięki za koment ;) http://zyjswoimisnamiinigdysieniebudz1d.blogspot.com/2013/07/rozdzia-osmy_17.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tajemniczy prolog. Podoba mi się. Będę czytać i komentować :)

    Zapraszam do mnie ---> www.wieszduzoalejednakzamalo.blogspot.com , www. all-paths-lead-to-nowhere.blogspot.com , www.she-is-afraid-of-love.blogspot.com I www.bajkainnanizwszystkie.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótki, ale rzeczowy. O to chodzi co nie?! ;)
    Będę czytać, zapraszam do komentowania, ale radzę zawsze napisac coś na temat bloga!
    ostatni-wdech.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba nam się prolog, podoba <3 czekam na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki prolog, ale ciekawy i to bardzo. Czekam na rozdziały.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No już nie mogę się doczekać co będzie w pierwszym rozdziale :)
    just-you-and-one-direction.blogspot.com
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog cudowny zapraszam na moje opowiadanie ---- > http://directioner-foreverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń